Klachtafhandeling


Hoewel wij alles in het werk stellen om een goed product af te leveren kan het voorkomen dat je ontevreden bent over de levering. Wij vragen je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post, telefonisch of via het contactformulier. Wij zullen de klacht bekijken en deze proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Contact:

Oblé B.V. 
T.a.v. Verkoop
Baron van Nagellstraat 37
3781 AP  Voorthuizen 

Telefoonnummer: +31 (0)85  489 61 19 
E-mailadres: info@oble.nl
Contactformulier

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Oblé bij is aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.